close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور دبی

    بازدید : 130
    چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 زمان : 12:46

    هتل تکسیم گونن استانبول

    تنها 110 متر با میدان تقسیم استانبول فاصلهتور ترکیه بهار 97 دارد و امکاناتی مانند استخر فضای باز رویتور ترکیه تابستان 97 پشت بام با مناظر پانوراما دارد. اتاق های شیک هتل تکسیم گونن با رنگ های گرم و اثاثیه ی چوبی تزئین شده اند و شامل سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، مینی بار و سشوار می شوند. برخی از اتاق ها فضا ی نشیمن بزرگی دارند. لوازم رایگان تهیه ی چای و قهوه و یک بطری کوچک آب معدنی در اتاق قرار دارند و به صورت روزانه تمدید می شوندهتل تکسیم گونن انواع تسهیلاتتور ترکیه فروردین 97 تندرستی مانند استخر سرپوشیده، بتور ترکیه اردیبهشت 97دنسازی، حمام ترکی و سونا را برای مهمانانش تدارک دیده است.بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های خیابان استقلال تنها 400 متر با هتل تکسیم گونن فاصله دارند.مجموعه اقامتی هتل تکسیم گونن در استانبول از چند رستوران تشکیل شده که یکی از آنها در بام هتل قرار گرفته تا گردشگران تور استانبول هم زمان با صرف غذایی لذیذ اتور ترکیه خرداد 97ز چشم انداز با شکوه استانبول نیز لذت ببرند.

    هتل تکسیم گونن استانبول


    هتل گرند هالیک استانبول

    این هتل در مرکز منطقه ی بیک اوغلو در استانبول قرار گرفته و منظره ایتور ترکیه بهار 97 رو به خلیج و دریایتور ترکیه تابستان 97 زیبای گلدن هورن دارد هتل در مجموع 177 اتاق و سوئیت داشته که هریک از امکانات اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. اینترنت در تمام محوطه هتل برقرار میباشد. این هتل اتاق و سوئیت های راحت با اتاق نشیمن جداگانه و تلویزیون صفحه تخت دارد استخر سرپوشیده ی این استخر بهترین مکان برای استراحت پس از یک روز گردشی می باشد. همچنین حمام سنتی ترکی، سونایتور ترکیه فروردین 97 خشک وتور ترکیه اردیبهشت 97 ماساژ برای علاقه مندان تدارک دیده شده است. رستورانی با برخورداریتور ترکیه خرداد 97 از چشم انداز فوق العاده شهر، به سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی میپردازد. میهمانان تور ترکیه میتوانند آخر هفته ها، از اجرای موسیقی زنده سنتی در رستوران Meze لذت ببرند.مرکز پر رفت و آمد Beyoglu نیز که مفرح ترین مرکز تفریحی، تجاری شهر میباشد، ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

    هتل گرند هالیک استانبول


    هتل مارمارا استانبول ترکیه

    هتل مارمارا استانبول یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه در مرکز شهر استانبول تور ترکیه بهار 97است که در مجاورت میدان تقسیم و در نزدیکی پل بسفر و تعدادی از بازارهای مهم شهر واقع شده است . هتل مارمارا ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل مارمارا می باشدتور ترکیه اردیبهشت 97 . اما در مورد این هتل ۵ ستاره که به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسیتور ترکیه تابستان 97 دارد ، این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی برخوردار است . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل مارمارا تامین می گردد . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکانتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل مارمارا استانبول می توان به : ۳ سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس تور ترکیه فروردین 97، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندینتور ترکیه خرداد 97 رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

    هتل مارمارا استانبول ترکیه


    هتل بریستول استانبول ترکیه

    هتل بریستول 300 متر از خیابان مشهور و پرشور استقلال فاصله دارداین هتلتور ترکیه بهار 97 از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.اين هتل داراي 76 اتاق مي باشداین هتتور ترکیه تابستان 97ل در سال 2013 بازسازی شده است و اتاق هایی مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، میز کار ، مینی بار و حمام اختصاصی می باشند. اتاق ها در رنگهای گرم دکور شده اند و مبلمان چوبی دارند.اینترنت Wi-Fi در سراسر هتل قابل استفاده می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند اطلاعات درباره جاذبه های دیدنی وتور ترکیه فروردین 97 همچنین خرید بلیت ها و پیشنهادات گردشگری را از رسپشن هتل بگیرند. همچنین امکان کرایه کردن ماشین به کمک کارکنان هتل وجود دارد و خدمات خشکشویی نیز ارائه می گردد.صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می گردد.هتل بریستول 3 کیلومتر از منطقه تاریخی استانبول ، مسجد آبیتور ترکیه اردیبهشت 97 ، توپکاپی و ایاصوفیه فاصله دارد. پارکینگ رایگان است و در محلی نزدیک به هتل امکان پارک ماشینتور ترکیه خرداد 97 وجود دارد. مرکز خرید جواهر نیز 15 دقیقه از این هتل فاصله دارد. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز 14 کیلومتر است.

    هتل بریستول استانبول ترکیه


    هتل گرین پارک تکسیم استانبول

    هتل گرین پارک تکسیم استانبول، The Green Park Hotel Taksim، درتور ترکیه بهار 97 قلب تکسیم واقع شده و یک استخر سرپوشیده و یک مرکز آبگرم درون آن قرار دارند. نزدیک ترین ایستگاه مترو به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی از این هتل 4 ستاره فاصله دارد و دسترسی آسان به دیگر بخش های شهر را میسر می سازد. دسترسی به اینترنت بیسیم در سراسر مجموعه رایگان می باشد.تمامی اتاق های هتل گرین پارک تتور ترکیه اردیبهشت 97کسیم استانبول مجهز به تلویزیون کابلی، تلفن، تور ترکیه تابستان 97یک سبد میوه ی رایگان، روزنامه و 2 بطری آب معدنی هستند.رستوران هتل گرین پارک تکسیم انواع غذا های بین المللی و محلی را در محیطی آرام سرو می کند.مرکز تناسب اندام هتل گرینتور ترکیه فروردین 97 پارک تکسیم شامل یک استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی می شود. مسجد آبی و کاخ توپکاپی در 3/5 کیلومتری هتل قرار گرفته اند.هتل گرین پارک تکسیم 20 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد.تور ترکیه خرداد 97 مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در 1/3 کیلومتری هتل واقع شده اند.این هتل مکان مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول می باشد.

    هتل گرین پارک تکسیم استانبول

    هتل پدیده شاندیز مشهد
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 1

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 1558
  • بازدید کلی : 19295
  • کدهای اختصاصی